Account Manager - Home office
Poszukujemy pracowników do pozyskiwania nowych wydawnictw, oficyn i agencji w Polsce i za granicą, praca w trybie HOME OFFICE na terenie całego kraju.
Główne zadania:
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie
- prezentowanie oferty usług poligraficznych
- realizowanie założonych celów sprzedażowych
Wymagania:
- znajomość branży wydawniczej (druku cyfrowego) jest warunkiem koniecznym.
- znajomość technologii druku
- doświadczenie w sprzedaży usług poligraficznych (najlepiej w drukarni dziełowej)
- umiejętność dobrej organizacji własnego czasu pracy
- do obsługi klientów zagranicznych konieczna znajomość języka niemieckiego lub i angielskiego (konieczność codziennych kontaktów telefonicznych i e-mailowych)
Oferujemy:
- atrakcyjną pracę w młodym zespole
- szkolenia branżowe
- wyjazdy targowe
- stałe wynagrodzenie
- atrakcyjną premię
- niezbędne narzędzia pracy
Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@druk-24h.com.pl
Kandydaci spoza branży nie będą brani pod uwagę
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji."