Account Manager - Białystok

Poszukujemy pracowników do pozyskiwania nowych wydawnictw, oficyn i agencji w Polsce i za granicą, praca w siedzibie firmy w Białymstoku.

Główne zadania:

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz obsługa istniejących na podległym terenie
  • prezentowanie oferty usług poligraficznych
  • realizowanie założonych celów sprzedażowych

Wymagania:

  • znajomość branży wydawniczej (druku cyfrowego) jest warunkiem koniecznym.
  • znajomość technologii druku
  • doświadczenie w sprzedaży usług poligraficznych (najlepiej w drukarni dziełowej)
  • umiejętność dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • do obsługi klientów zagranicznych konieczna znajomość języka niemieckiego lub i angielskiego (konieczność codziennych kontaktów telefonicznych i e-mailowych)

Oferujemy:

  • atrakcyjną pracę w młodym zespole
  • szkolenia branżowe
  • wyjazdy targowe
  • stałe wynagrodzenie
  • atrakcyjną premię
  • niezbędne narzędzia pracy

Kandydatów zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@druk-24h.com.pl

Kandydaci spoza branży nie będą brani pod uwagę

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji."

Powered by MasterApps